CE ANVELOPE FOLOSITI ?
Exista anvelope de vara, de iarna si all season. Exista de asemenea si anvelope cu destinatie de folosinta specializata cum ar fi anvelopele destinate camioanelor de transporturi grele, anvelope destinate utilajelor agricole, etc, insa si pe noi si pe voi, ne intereseaza doar anvelopele care sunt utilizate la automobile, in mod normal, uzual: anvelopele de vara, de iarna si cele all season
CE ANVELOPE FOLOSITI ?
- Dana
- Spre iluminare (nivel mediu)
- Mesaje: 541
- Membru din: Joi Aug 18, 2011 7:02 am
- Sex: Female
- Localitate: Petrila
CE ANVELOPE FOLOSITI ?
Ultima oară modificat Vin Sep 23, 2011 7:41 am de către Dana, modificat 1 dată în total.
- Dana
- Spre iluminare (nivel mediu)
- Mesaje: 541
- Membru din: Joi Aug 18, 2011 7:02 am
- Sex: Female
- Localitate: Petrila
Re: CE ANVELOPE FOLOSITI ?
incercand sa combine carcateristicele celor doua tipuri pentru eficienta maxima atat pe ploaie, zapada sau caldura verii.
Cauciuc all-season
Acest tip de anvelope pot fi considerate standard pentru masinile noi, producatorii optand pentru ele tocmai datorita faptului ca pot fi folosite – cu performante bune in aproape orice conditii.
Evident, nu exista anvelopa all-season perfecta, si ca orice lucru facut din compromis, o anvelopa all-season nu se va ridica niciodata la calitatea sau performantele unei anvelope dedicate pentru vara sau pentru iarna.
Influenta anvelopei asupra sistemelor masinii
Cred ca oricine este de acord ca o anvelopa uzata nu este buna din nici un punct de vedere. Pe de o parte pentru ca o anvelopa uzata participa la marirea distantei de franare, sau, daca gradul de uzura este foarte avansat – si aici nu ma refer doar la aspectul de pneu tocit, ci si la imbatranirea efectiva a materialului – poate provoca o explozie de pneu in mers, ceea ce deja inseamna un pericol extrem de mare.
De asemenea, niste cauciucuri slabe calitativ – chiar daca sunt noi – pot provoca defectiuni la celelalte sisteme ale masinii cum ar fi suspensia, directia, etc. De aceea, este obligatorie echilibrarea rotilor. Pe de alta parte niste roti neechilibrate provoaca o uzura rapida sau neuniforma a pneului, fapt care atrage dupa sine posibilitatea afectarii celorlalte sisteme amintite mai sus.
Importanta presiunii din pneuri
Presiunea in pneuri are o importanta deosebita, atat in sensul sigurantei in trafic cat si in sensul asigurarii unei durate de folosinta cat mai mare a pneului. Producatorii de masini recomanda in mod special anumite presiuni in pneurile masinilor fabricate si livrate de ei, in functie de sezon, de tipul de cauciuc folosit, etc.
Cauciuc all-season
Acest tip de anvelope pot fi considerate standard pentru masinile noi, producatorii optand pentru ele tocmai datorita faptului ca pot fi folosite – cu performante bune in aproape orice conditii.
Evident, nu exista anvelopa all-season perfecta, si ca orice lucru facut din compromis, o anvelopa all-season nu se va ridica niciodata la calitatea sau performantele unei anvelope dedicate pentru vara sau pentru iarna.
Influenta anvelopei asupra sistemelor masinii
Cred ca oricine este de acord ca o anvelopa uzata nu este buna din nici un punct de vedere. Pe de o parte pentru ca o anvelopa uzata participa la marirea distantei de franare, sau, daca gradul de uzura este foarte avansat – si aici nu ma refer doar la aspectul de pneu tocit, ci si la imbatranirea efectiva a materialului – poate provoca o explozie de pneu in mers, ceea ce deja inseamna un pericol extrem de mare.
De asemenea, niste cauciucuri slabe calitativ – chiar daca sunt noi – pot provoca defectiuni la celelalte sisteme ale masinii cum ar fi suspensia, directia, etc. De aceea, este obligatorie echilibrarea rotilor. Pe de alta parte niste roti neechilibrate provoaca o uzura rapida sau neuniforma a pneului, fapt care atrage dupa sine posibilitatea afectarii celorlalte sisteme amintite mai sus.
Importanta presiunii din pneuri
Presiunea in pneuri are o importanta deosebita, atat in sensul sigurantei in trafic cat si in sensul asigurarii unei durate de folosinta cat mai mare a pneului. Producatorii de masini recomanda in mod special anumite presiuni in pneurile masinilor fabricate si livrate de ei, in functie de sezon, de tipul de cauciuc folosit, etc.
- Dana
- Spre iluminare (nivel mediu)
- Mesaje: 541
- Membru din: Joi Aug 18, 2011 7:02 am
- Sex: Female
- Localitate: Petrila
Re: CE ANVELOPE FOLOSITI ?
cred ca anvelopa folosita corecta si cea care trebe sunt foarte importante pentru masina
- admin_exprim
- Site Admin
- Mesaje: 654
- Membru din: Mar Ian 26, 2010 4:57 pm
- Sex: Male
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: CE ANVELOPE FOLOSITI ?
Dana scrie:cred ca anvelopa folosita corecta si cea care trebe sunt foarte importante pentru masina
Foarte corect! Anvelopa potrivita, si de dimensiunea potrivita, echilibrata si umflata cum trebuie
Parerea Dvs. conteaza!
Înapoi la “Masini si motociclete”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator